Czy masz jakieś pytanie, dotyczące pracy w firmie De Rooy? A może odpowiedź na nie znajduje się już poniżej. Albo zadaj swe pytanie, kontaktując się z nami.

  • Ogólne

    • De Rooy jest holenderskim przedsiębiorstwem transportowym, założonym w roku 1923. Jest to przedsiębiorstwo rodzinne, z siedzibą w Son & Breugel. Europejski lider na rynku transportu specjalnego. Przewozimy nowe ciężarówki, ciągniki i pozostałe pojazdy z sektora pojazdów ‘wysokich i ciężkich’ do odbiorców w całej Europie.

    • Ubieganie się o posadę w naszej firmie jest bardzo proste. Wyślij swoje dane kontaktowe mailem na adres jobs@derooy.com, zadzwoń do nas lub możesz to zrobić bezpośrednio za pomocą listy wakatów. Jeden z naszych pracowników skontaktuje się z Tobą telefonicznie w ciągu trzech dni.

    • Pracujemy głównie z kierowcami doświadczonymi, ale i kierowców bez doświadczenia chętnie widzimy w naszym przedsiębiorstwie. Najpierw przejdziesz u nas szkolenie. Ale najważniejsze jest, żebyś był w posiadaniu ważnego prawa jazdy kategorii C E z kodem 95. Oprócz tego musisz mieć ważną kartę kierowcy, żebyś mógł obsługiwać tachograf.

      Jesteśmy międzynarodowym przedsiębiorstwem transportowym, zatrudniającym pracowników z różnych krajów, zatem pracowników, którzy mówią różnymi językami. Kierowca samochodu ciężarowego nie musi wykazać się znajomością innego języka, ale jeżeli będziesz pracować w biurze, na przykład w funkcji planera, to ważne jest, żebyś oprócz swojego języka ojczystego mówił także po angielsku i niemiecku.

    • Każdy, kto chciałby rozpocząć pracę w firmie De Rooy jako kierowca samochodu ciężarowego, musi przejść szkolenie w Holandii. Trwa ono dwa pełne tygodnie i rozpoczyna się zdaniem testu z jazdy. Potem przychodzi kolej na ćwiczenia z załadunku i rozładunku różnych typów pojazdów. Uczestniczysz też w zajęciach teoretycznych, na których przyswoisz sobie niezbędną wiedzę, którą musisz posiadać jako międzynarodowy kierowca samochodu ciężarowego. Przekażemy Ci podczas szkolenia wszystkie informacje dotyczące schematów pracy, specyficznych rodzajów transportu, zapobiegania szkodom, często występujących tras itd.

      Po zdaniu sprawdzianu z jazdy i ukończeniu szkolenia z wynikiem pozytywnym rozpoczniesz pracę jako kierowca samochodu ciężarowego. W ciągu pierwszych dwóch do trzech tygodni będzie jeździł z Tobą doświadczony kierowca-Twój mentor. Ponieważ w praktyce można się jeszcze więcej nauczyć, będzie on Ci pomagał na przykład przy załadunku i rozładunku.

    • Kierowcy samochodu ciężarowego są zatrudnieni w firmie De Rooy Poland i pracują na polskich warunkach pracy. Twoja pierwsza umowa będzie obejmowała okres 33 miesięcy. W przypadku dobrej współpracy, następna umowa będzie na czas nieokreślony.

    • Firma De Rooy posiada 450 samochodów ciężarowych. Podzielonych na różne marki i typy. Należą do nich DAF (typy XF i CF) Iveco (typ Eurocargo), Volvo (typy FM i FH12), Renault (typ Premium) oraz Mercedes (typ Actros).

      Jako kierowca nie będziesz jeździł jednym i tym samym samochodem ciężarowym, ponieważ jest to uregulowane w grupach. Jeżeli grupa czterech kierowców pracuje na przykład według schematu 3/1 (trzy tygodnie pracy, 1 tydzień wolnego), to jeżdżą oni na zmianę trzema stałymi samochodami.

    • Twoje wynagrodzenie obejmuje stawkę godzinową, wynagrodzenie za nadgodziny, ryczałt za czas dyżurów i pracę w godzinach nocnych oraz bonus. Otrzymujesz też pieniądze z tytułu podroży zagranicznej.

      Całkowita wysokość Twojego wynagrodzenia zależy od Twojego doświadczenia w zawodzie kierowcy samochodu ciężarowego w transporcie międzynarodowym oraz od Twoich umiejętności.

    • Jako kierowca samochodu ciężarowego w firmie De Rooy będziesz przewoził ciężarówki, maszyny i traktory rolnicze oraz maszyny budowlane. Załadunek naczepy odbywa się zwykle w miejscu produkcji.

      Po przystąpieniu do pracy będziesz jeździł samochodem przeważnie sam. Mamy również kilka załóg dwuosobowych.

      Klienci firmy De Rooy mają swoje siedziby w całej Europie i poza nią. I tam też będziesz jeździł. Jednakże najwięcej kursów będzie w Niemczech, Holandii, Belgii, we Włoszech, w Hiszpanii, we Francji i w Wielkiej Brytanii. Większość kierowców jeździ głównie na stałych trasach, na przykład Francja – Wielka Brytania.

    • Ilość tygodni pracy – ilość tygodni w domu (inne systemy są do uzgodnienia)

      • Dla kierowców polskich: 3-1
      • Dla kierowców rumuńskich: 4-1
      • Dla kierowców ukraińskich: 5-2 of 6-2
      • Dla kierowców tureckich: 4-1

       

    • Duże bazy transportowe posiadają różne udogodnienia dla kierowców. I tak na przykład mogą oni w różnych miejscach przenocować, wziąć prysznic, przesłać dane z tachografu cyfrowego, zatankować AdBlue i zaparkować. Takie udogodnienia znajdują się w następujących ośrodkach transportowych: Allonne, Basildon, Brescia, Fara, Leyland i St. Petersburg.